ترخیص فرآورده از گمرک بندر انزلی ترخیص
نوشته شده توسط : ترخیص کارا


محصول از گمرک بندر انزلی در سراسر مرز و بوم کشور ایران گمرک های مختلفی وجود دارد که در امر واردات و صادرات بسیار فعال می باشند . گمرک بندر انزلی والا ترین و فعال ترین گمرک شمال مملکت در حاشیه جنوبی دریای خزر می باشد . این گمرک به استدلال موقعیت جغرافیایی و نزدیکی به بنادر دارای اهمیت روسیه، ترکمنستان و آذربایجان از اهمیت خاصی برخوردار میباشد . ترخیص محصول از گمرک بندر انزلی با توجه به مشخصه های این بندر و حجم بار وارد شده به وسیله کمپانی های بازرگانی واردات و صادرات کشورهای همسایه، از اهمیت فراوانی برخوردار می باشد .

خرید عمده از چین


خرید کالا از چین


خرید کالا از خارج
خرید مستقیم از چین
سایت خرید از چین
سایت های خرید از چین
سفارش کالا از چین
سفر به چین برای تجارت
خرید از چین
خرید در چین
تجارت با چین
تجارت چین
سفارش کالا از چین


کالا از گمرک بندر انزلی
گمرک بندر انزلی بیش تر گمرک فله ای می باشد و بر اساس آخری آمار به دست آمده از گمرک جمهوری اسلامی جمهوری اسلامی ایران در پنج ماه نخست سال ۱۳۹۵ بیش از ۱۱۵ میلیون تن واردات کالا به این گمرک چهره گرفته می‌باشد که از نظر قیمت متساوی بیش از ۷۶۰ میلیون دلار می باشد .

این حجم واردات متاع به گمرک بندر انزلی سبب گردیده تا در این مدت هنگامی گمرک انزلی درجه سوم (از نظر حجم واردات) را در در میان گمرکات جمهوری اسلامی ایران داشته باشد . به عبارتی ۹ درصد حجم واردات و ترخیص محصول از بندر انزلی فیس گرفته است . از مزایای گمرک بندر انزلی می بضاعت و توان به مسافت ۳۵ کیلومتری آن تا فرودگاه بین المللی و دسترسی های زمینی به سایر استان های سرزمین اشاره کرد . همچنین این بندر به تبارک ترین ذخایر نفت و گاز دریای خزر مضاعف نزدیک بوده که خود امتیاز ویژه ای برای این بندر محسوب می شود .

ترخیص کاران و حق العمل کار گمرکی شرکت بازرگانی ترخیص کارا که در این گمرک کار می نمایند به کارها ترخیص احاطه کامل داشته و کالاها را در قلیل ترین بازه زمانی و شایسته ترین کیفیت ترخیص نموده و در اختیار صاحب جنس قرار می دهند . مساحت این بندر ۱۴ هزار و ۲۰۰ متر مربع بوده و مجهز به انبار مسقف برای کالاهای فله و غلات، انبار هانگار برای محموله های جنرال کارگو غلات، انبار کانتینری TEU و انبار روباز برای محموله های جنرال کارگو می باشد که در مجموع مساحت این انبارها ۲۲ هزار و ۱۵۱ مترمربع می باشد .

بندر انزلی دارنده ۱۰ اسکله به عمق ۵٫۵ متر بوده که برای کاربری های متفاوت همانند آهن آلات، کانتینری، چوب، مواد نفتی و سرویس ها بازرگانی پباده سازی گردیده اند . همان گونه که بیان شد، نزدیک بودن گمرک انزلی به بنادر روسیه سبب گردیده تا بیش ترین میزان واردات فرآورده به گمرک بندر انزلی از روسیه باشد . بر مبنا آمار ارائه شده از گمرک در نصفه ابتدا سال ۱۳۹۵ بیش ترین میزان واردات و ترخیص متاع در گمرک انزلی از روسیه بوده می‌باشد به صورتی که ۳۹ درصد واردات (از لحاظ حجمی) مساوی ۶۳ درصد قیمت دلاری واردات به این گمرک از روسیه صورت گرفته است .

جذاب می‌باشد بدانیم که در گمرک انزلی پس از روسیه، بیش ترین اندازه واردات از امارات متحده عربی بوده می باشد که ۱۹ درصد حجم واردات و ترخیص جنس از گمرک بندر انزلی از امارات فیس گرفته هست که از نظر بها دلاری هم اندازه ۳۵ درصد می باشد . کمپانی ترخیص کارا به صورت رشته ای به ترخیص مال از گمرک بندر انزلی اقدام نموده و بوسیله ترخیص فعالیت و کارگزار گمرکی و کارآزموده خویش تشریفات گمرکی را جهت ترخیص فرآورده به سرانجام می رساند . از آن جا که امور ترخیص یک تخصص فن ای می باشد به تجار و کمپانی های تولیدی و شرکت های بازرگانی صادرات و واردات پیشنهاد می شود که امور ترخیص جنس را به دست ترخیص کاران این کمپانی بسپارند تا پروسه واردات و ترخیص به نحو احسن فیس پذیرد . همینطور تجار با دریافت مشاوره بازرگانی از متخصصان شرکت بازرگانی کارا در موضوع ی صادرات و واردات می توانند با اطمینان بیش تری عمل های خویش را انجام دهند .





:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 تير 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: